Všechny články

Reklama a trapas

Reklamy byly, jsou a budou. Na tom nic nezměníme a tak se s tím můžeme pouze smířit. Dobrá, vtipná a hezky ozvučená dokáže i pobavit. Reklamy které kromě propagace produktu přidají i něco navíc si zaslouží uznání. Co však nemohu vystát jsou reklamy trapné, nudné a bez nápadu (typicky české). Jak zaujmout diváka? Snad nejlepší je, když divácí spatří v oné reklamě jak jejich oblíbená celebrita daný produkt používá (a nejlépe i chválí). Jedná se o jednoduchý psychologický jev. Snad by se to dalo nazvat pojmem “davová psychóza”. Aneb jedinec se nechá ovlivňovat davem a nejlépe nejsilnějšími jedinci. Co mi však nedá spát je otázka, proč se nechávájí celebrity (někdy spíš “celebrity”) do takovýchto reklam zlákat? Pro peníze? Těžko. Topí se v penězích. Viz. slavní fotbalisté. Proč se vlastně pořád dokola ztrapňují v různých reklamách a dělají lidem šašky? Buď nemají žádnou důstojnost nebo jsou chamtivci chamtiví. Když se zadaří, dokáže marketingový průmysl vyplodit opravdovou perlu. Chvíle napětí… áááá … Nejtrapnější reklamou roku 2007 se stala bezkonkurenční zlatá Helenka aneb “Koral - kdo by odolal”. Za chvíli se snad i dočkáme V.Klause, který bude tváří náboru popelářů. Třeba s heslem: “Splň si svůj dětský sen…”.

httpv://www.youtube.com/watch?v=z-g_TNQtpZU to je ale “reprezentace” Nu což. Začíná mi připadat, že se televize snaží prosazovat nový směr zábavy. Nejde o to jak hlubokou myšlenku vtip má, ale o to zasmát se tomu, jak je to hloupé. Já se směju.

Zveřejněno 30. Května, 2008